SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

My week in pictures ♡ #1


Om jullie een beetje op een idee te brengen van wat ik normaal gesproken doe heb ik hier een My week in pictures. Dit zijn foto's die ik afgelopen week heb gemaakt. Het is er niet een voor elke dag. 

 Maandagochtend zat ik in de trein naar school en ik had die ochtend een Javascript toets dus heb ik nog even in de trein geleerd voor mijn toets(links). Dinsdag avond zat ik gezellig met mijn ouders en zusjes beneden tv te kijken en dronk ik een kopje zoethout thee. Een van mijn nieuwe favoriete smaken(rechts).

Woensdagochtend nam ik deze foto toen ik om 6.40 weg wilde gaan om de bus te halen, zodat ik op tijd bij mijn autorijles was om 08.00. Maar wat bleek nou, ik kwam er in de bus achter dat ik pas om 13.00 rijles had, dus ik mocht weer terug. En wat was het trouwens koud die ochtend(links). Donderdag avond heb ik de nieuwste aflevering van Arrow gekeken. Het is zo leuk en spannend! Daarna heb ik 'Wie is de mol?' gekeken met mijn familie(rechts).


Zaterdagochtend heb ik eerst gewerkt en in de middag heb ik aan school gewerkt. Dit met een kopje zoethout thee. Ik heb dit theepotje een paar jaar geleden gekregen van mijn vader en ik vind hem zo schattig!(links). Zondag avond heb ik een foto in photoshop bewerkt waardoor je dit effect krijgt met allerlei driehoeken. Driehoek voor driehoek heb ik de foto veranderd. Het duurde wel een tijdje maar het was het wel waard denk ik(rechts).

Dit waren een paar foto's van wat ik afgelopen week heb gedaan. Hopelijk vonden jullie het leuk.

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan?


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.