SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

NEW ♡ MAC Matt Royal


Vandaag wil ik mijn nieuwe aanwinst in mijn lipstick collectie met jullie delen. De Matt Royal lipstick van MAC cosmetics. Hij was telkens uitverkocht tot dat ik laatst toch nog maar weer een keer de Bijenkorf in ging en jahoor, dit keer hadden ze hem dan toch wel.



De lipstick is een gewaagde kleur al zeg ik het zelf. Niet iedereen vind blauw een mooie kleur als lipstick. Nou was ik er eerst eigenlijk ook nog niet van overtuigd maar ik heb hem dan toch uiteindelijk gekocht. Zoals mijn nichtje zou zeggen: "Afgrijselijk", maar gelukkig ben ik degene die er mee moet lopen en vind ik het mooi. 


Zoals je kan zien is het een mooie "Royal Blue" geïnspireerde lipstick. Vandaar ook de naam Matt Royal. De lipstick is mat en hij glijd goed over je lippen, ten opzichte van sommige matte lipsticks die zo droog zijn dat er nauwelijks kleur vanaf komt. 


Ook komt er erg veel kleur vanaf na een keer swatchen. Dit mag natuurlijk ook wel voor de prijs die ik heb betaald. MAC cosmetics is namelijk geen goedkoop merk. De kleur op mijn arm is wel erg blauw maar zodra ik hem op mijn lippen aanbracht kwam er een paarse ondertoon onder. Dit vind ik helemaal niet erg.



De lipstick is makkelijk aan te brengen. Hij werd iets paarser dan de swatch op mijn arm maar dat komt ook omdat mijn lippen een andere kleur hebben dan mijn arm. En de kwaliteit van de foto met de lipstick op mijn lippen is een stuk minder dan die van de rest van de foto's dit kwam doordat deze foto is gemaakt met mijn telefoon en de andere met mijn camera.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe MAC lipstick. Ik kocht deze trouwens bij de Bijenkorf in Den Haag voor €19,50. Dit is mijn derde MAC lipstick en ik kom toch steeds maar weer terug bij mijn MAC lipsticks.  Waarom ik niet eerst voor een goedkopere blauwe lipstick ben gegaan is omdat de andere blauwe lipsticks die een stuk goedkoper waren nauwelijks pigment hadden of ze leken blauw maar waren gewoon paars.

Zouden jullie zelf een blauwe lipstick overdag dragen?


6 opmerkingen

  1. Apart, niet mijn ding in ieder geval ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kleur! Welke goedkopere blauwe lipsticks heb je geprobeerd? Ik heb er zelf nog geen een gevonden namelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ooit ergens een stargazer geprobeerd maar dat was net schmink en zat niet lekker. En afgelopen vakantie heb ik in Valencia ook een keer een blauwe lipstick geswatcht en opgedaan maar ik vond ze beiden niet fijn. Ik had ze ook van LAgirl kunnen kopen maar ik koop liever makeup in een winkel dan een winkel online.

      Verwijderen
  3. Ik denk niet dat ik snel blauw lipstick zou dragen, maar een paarze dan weer wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Paars is inderdaad ook heel erg mooi. Ik ben ook verslaafd aan Heroine van MAC. Die is echt heel erg mooi :)

      Verwijderen

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.