SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Al weer 17!

Vandaag, 30 September, ben ik 17 geworden. Weer een leeftijd waar je eigenlijk niets mee kan. Maar dat maakt niet uit dat ik niet minder blij ben op mijn verjaardag.





Ik heb vandaag niet heel groot mijn verjaardag gevierd omdat het dinsdag is dus niet veel familie en vrienden konden komen. Maar er was wel wat familie, buren, etc. En natuurlijk ben ik op school vaak gefeliciteerd.

Vanochtend vroeg voor dat ik naar school ging, rond 6 uur, heb ik de cadeaus van mijn ouders en zusjes gekregen. Ik heb spullen voor mijn kamer gekregen om op te hangen. Hier kan ik dan weer sieraden aan hangen en leuke dingen in zetten. Ook heb ik drie boeken van Lord of the rings gekregen in het engels en een best wel oude versie, wat ik heel erg leuk vind. Ook heb ik dan ook nog de laatste drie boeken van Harry Potter in het Engels gekregen en het is een eerste druk, dus dit zijn de eerste originele boeken. Hier ben ik ook wel heel erg blij mee. Ook heb ik nog een best groot bedrag aan geld gekregen.

Verder toen ik onderweg naar school was ben ik door de mensen met wie ik elke dag met de trein naar school ga, gefeliciteerd. Later op school ben ik ook vaak gefeliciteerd.

Sorry voor de slechte kwaliteit
Deze foto is erg snel gemaakt:)
Toen ik een tussenuur had was ik samen met mijn projectgroepje in de kantine gaan zitten om daar aan een project te werken. En op een gegeven moment begon iemand die achter mij stond te zingen en wordt er een taart voor mij neer gezet. Dit waren dus een paar mensen bij mij uit de klas waar ik veel mee om ga. Ik vond dit zo leuk. We hebben trouwens erg veel lol gehad met het aansnijden van de taart. Ze hadden ook plastic mesjes mee(geen vorken trouwens :p) en je raad het al.. het mesje waarmee ik de taart aansneed spatte ineens uit elkaar. Gelukkig was de taart wel heel erg lekker en zaten er geen splinters van het plastic tussen.



Toen ik thuis kwam rond de middag hebben zat er al wat familie en heb ik daar vooral geld van gekregen. Hier ben ik best wel blij mee want ik ben van plan om een goede camera te kopen. De bijdrage van mijn ouders hielp hier natuurlijk ook bij.

Verder ben ik nog van plan om mijn verjaardag te vieren voor de rest van mijn familie en ook nog voor m'n vrienden.

Ik heb vandaag echt een hele leuke dag gehad. En ik ben erg blij met de cadeaus en het geld.

Ik zal binnenkort ook nog een artikel maken met de cadeaus die ik heb gekregen maar dat doe ik als er al een groot gedeelte van de mensen die voor mijn verjaardag zouden komen, al zijn geweest.

Tot snel,
Floor




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.