SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Mijn verjaardagscadeaus.

Op 30 september ben ik 17 geworden. Dit heb ik de afgelopen week dus ook gevierd.
Van de meerderheid van de mensen heb ik geld gekregen maar ook heb ik nog een paar cadeaus gekregen. Deze zal ik vandaag laten zien. 


Ik wil snel nog even zeggen: Ik probeer door middel van dit artikel niet op te scheppen. Ik vind het gewoon leuk om te laten zien wat mijn verjaardagscadeaus zijn. Ik zoek namelijk zelf ook altijd artikelen op over cadeau's omdat ik vaak niet weet wat ik moet vragen. 

Als eerste heb ik ’s ochtends van mijn ouders mijn cadeaus gekregen. Ik heb twee kastjes om in mijn kamer op te hangen gekregen. Daarbij heb ik ook nog zes boeken gekregen, drie Lord of the rings boeken in het engels en de laatste drie Harry Potter in originele versie (eerste druk in het engels). En ook heb ik nog een best groot geld bedrag gehad.






Toen ik ’s middags van school kwam, heb ik ook nog geld gekregen en van mijn oma ook nog een handdoek die ik zo in mijn haar kan draaien als ik mijn haar gewassen heb.

Zaterdag ben ik ook nog naar de mediamarkt geweest om een verjaardagscadeau voor mijzelf te kopen van het geld dat ik had gekregen op dinsdag. Ik heb namelijk een camera gekocht! Een Nikon p530. Ik ben hier echt heel erg blij mee. Ik zocht al een tijdje naar een camera maar wilde niet meteen een spiegelreflex dus deze kwam daarna in aanmerking en ik ben er echt heel erg blij mee(Ik zal hier over nog een artikel schrijven).


De Nikon p530

Daarnaast heb ik zondag mijn verjaardag ook nog gevierd. Ik heb toen ook weer geld gekregen en ik heb ook nog een paar cadeaus gekregen van vrienden.



Ten eerste heb ik van een van mijn vrienden een vilten tasje gekregen die muziek afspeelt wanneer hij open gaat(zie foto). Hier in zaten ballonnen en twee kleine reepjes chocola. Ook heeft zij mij een miniatuur boekje gegeven met quotes en verhalen over vinden.




Van een andere vriendin van mij heb ik chocolade monopoly gekregen. Een super leuk spel en cadeau maar wel jammer dat je het maar één keer kan gebruiken want je gebruikt alle chocolaatjes die er in zitten.



En als laatste heb ik ook nog een avondje naar de film gekregen van een van mijn vrienden. Hier ben ik ook heel blij mee omdat ik heel erg graag naar The Mazerunner wil maar nog steeds niet ben geweest en niet wist met wie ik kon gaan.

Ik heb een hele leuke verjaardag gehad en ga het waarschijnlijk nog een keer voor andere vrienden vieren als ik wat meer tijd heb.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen wat ik heb gekregen.

Tot snel,

Floor

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.