SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Review Nikon p530

Twee weken geleden ben ik met een deel van mijn verjaardagsgeld naar de mediamarkt geweest. Ik had thuis al wat onderzoek gedaan naar een goede camera. Mijn vader heeft mij ook geholpen met het uitzoeken van een camera. Hij heeft namelijk voor een groot gedeelte onderzocht of de camera wel de goede functies en eisen had. Uiteindelijk na een tijdje in de mediamarkt te hebben rondgekeken heb ik gekozen voor de Nikon p530.





Waarom heb ik een camera gekocht?
Deze camera heb ik gekocht omdat ik nooit echt een goede camera heb gehad. Ik had wel altijd van die kleine digitale camera's maar die gingen altijd kapot. Ook heb ik de laatste tijd veel meer intresse in fotografie en natuurlijk kan ik mijn blog niet vergeten. Ik vind namelijk wel dat als je een blog hebt  dat de foto's wel mooi en zo optimaal moeten zijn. 


Waarom heb ik specifiek voor deze camera gekozen?
Deze camera heb ik gekozen omdat hij vooral goed in gebruik was volgens de meeste recensies, en de camera voldeed ook aan mijn eisen. De camera kan namelijk zoals ook wel verwacht, haarscherpe foto's maken, en je kan in 1080px filmen. Dat betekent dus dat je filmpjes in HD zijn. Dit is ook wel handig als ik ooit nog wil beginnen met filmen of vloggen. 
Ook kwam deze camera erg dicht in de buurt van een spiegelreflex camera. Als eerste echte camera wilde ik nog geen spiegelreflex kopen. Als ik deze nodig ooit nodig heb dan spaar ik er wel extra voor, maar op dit moment heb ik nog geen spiegelreflex camera nodig.



Hoe is de camera in gebruik?
In deze twee weken heb ik mijn camera al best wel wat gebruikt. Toen ik mijn camera had gekocht ben ik dezelfde dag nog aan de slag geweest. De camera is heel erg fijn in gebruik. Je moet wel even kijken hoe je de camera precies scherp moet stellen maar ik vind voor de rest de camera erg fijn. Ik raad deze camera dan ook aan.

Ik zal hier ook nog een paar foto's laten zien. Ook ben ik bezig met een artikel over mijn eerste paar foto's met mijn nieuwe camera.

Een boom bij ons in de tuin

Een klein stukje natuur bij mij in de buurt

Een boeket met rozen.

Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje handig vinden. Zelf ben ik heel erg blij met mijn camera en ik hoop dat ik iemand anders ook kan helpen met mijn mini-review over de Nikon p530.




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.