SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Baby Lips Electro.

De hype van de Baby Lips begon in Amerika. Verschillende bloggers en youtubers heb ik heel erg enthousiast gezien over de lippenbalsems van Maybelline. Essence had dan wel slim ook een soort lippenbalsems gemaakt met de zelfde soort omhulsels, maar toch wilde ik de 'echte' Baby Lips hebben. 

foto hier vandaan



Toen ik voor de eerste keer hoorde dat de Baby Lips van Maybelline naar Nederland zouden komen was ik heel erg blij. Eindelijk konden wij ook deze Amerikaanse hype uitproberen. Ik heb toen ook alle Baby Lips kunnen bemachtigen. Dat was eigenlijk nog best wel een klus omdat ze telkens uitverkocht waren. Maar nu zijn de Baby Lips Electro ook te verkrijgen in Nederland.



Ik liep vandaag door de kruidvat en kwam toevallig langs de lippenbalsems. Toen ik daar naar keek zag ik ineens de Baby Lips Electro; Oh! Orange! hangen. Die heb ik dan ook maar snel meegenomen om te reviewen (en natuurlijk wilde ik ook mijn verzameling Baby Lips bijvullen). Ik betaalde €3,99 voor de Maybelline Baby Lips Electro.


Meestal ben ik niet zo van de oranje lipkleuren. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar ik dacht laat ik het toch eens proberen want de Maybelline Baby Lips hebben vaak niet zo'n heel erg pigment. Nu zijn het natuurlijk wel opvallende kleuren in de Electro lijn maar nog steeds hebben ze niet het pigment van een lipstick. 


Op het eerste gezicht is de kleur van de lippenbalsem best fel. Maar zoals je kan zien op de swatch is hij best wel 'doorzichtig'. 



Mijn lippen zonder de Baby Lips Electro; Oh! Orange!

Mijn lippen met de Baby Lips Electro; Oh! Orange!
Met de kleur van deze lippenbalsem ben ik best tevreden. Ik vind de kleur ook helemaal niet raar staan. Hij geeft eigenlijk een subtiele oranje gloed. En het versterkt de kleur van je lippen. Het geeft eigenlijk ook een soort peachy look.

Je kan de kleur natuurlijk feller maken door meer van het product aan te brengen. Dit zou ik alleen niet doen. De Maybelline Baby Lips (Electro) zijn lippenbalsems en dus best wel vet. Wanneer je er erg veel de Baby Lips op doet voelt het niet fijn en je lippen gaan dan ook heel erg glanzen. Ik ben trouwens wel heel erg te spreken over de Baby Lips in het algemeen. Ze zijn erg fijn in gebruik en ik ga ze nu ook steeds meer gebruiken omdat het wat kouder weer wordt en mijn lippen worden dan erg droog.

Wat vinden jullie van de Maybelline Baby Lips? Zou je deze kleur kopen of heb je toch liever een andere kleur?




1 opmerking

  1. Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen! Het lijkt me een fijne lippenbalsem.

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.