SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

♡ Een nieuwe start ♡


Maandenlang heb ik niets meer geschreven, niet omdat ik het niet leuk vond, nee dat zeker niet, maar omdat ik geen idee had van wat ik eigenlijk wilde met Elegant Happiness. Maar ik ben er eindelijk uit over wat ik wil doen met EH. En dat wil ik jullie graag vertellen.



In Juni 2016 heb ik mijn laatste artikel hier gepost. Dat is dus al een jaar geleden.. Maar waarom was dat de laatste keer? Ik heb een hele tijd getwijfeld of ik door zou gaan met Elegant Happiness. Ik vind bloggen hartstikke leuk. Alleen had ik gewoon geen inspiratie. Ik was namelijk over alles heel erg aan het nadenken. "Zullen ze dit wel leuk vinden?" of "Misschien moet ik zo iets doen om meer lezers aan te trekken...". Maar dit was helemaal niet wat ik wilde. Ik wil namelijk gewoon posten wat ik leuk vind en dan hoop ik dat ik daar gewoon weer meer lezers mee trek.

Dingen die ik leuk vind om te posten zijn bijvoorbeeld ervaringen, dingen over series/films/boeken, mijn planners en nog veel meer. Dat zal je voortaan dus ook zien voorbij komen op Elegant Happiness. En ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden.

Dus blijf vooral terugkomen voor artikels over van alles en nog wat.



Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.