SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Favoriete tv series.

Al sinds een paar jaar ben ik helemaal gek op tv series. En dan vooral de Amerikaanse series. Ik kan dan ook wel zeggen dat ik een behoorlijke lijst aan tv series heb die ik kijk. 

Wat ik zo leuk vind aan het kijken van tv series weet ik eigenlijk niet. Het is zelfs zo geweest dat als ik thuis kwam ik meteen een serie ging kijken tot dat ik werd geroepen voor het eten en dan na het eten ging ik weer verder. Dit is gelukkig niet een lange tijd geweest maar ik weet wel dat het niet handig is en vooral niet in je eindexamenjaar. 


Ik zal in dit artikel een paar van mijn favoriete tv series samenvatten en proberen geen spoilers te geven.

  • Teen Wolf ~ Dit is echt volgens mij mijn meest favoriete serie ooit. Het gaat over Sott McCall, een gewone tiener jongen, die samen met zijn beste vriend Stiles Stilinski High School een beetje leuk probeert te maken, maar dit gaat nogal lastig sinds Scott is gebeten en in een weerwolf is veranderd. Hij gaat op zoek naar wie hem gebeten heeft en komt zo achter vele mysterieuze dingen. Op dit moment zijn er 4 seizoenen van Teen Wolf en is de vijfde in de maak. Ik vind dit echt een gewedige serie en hoop dat het nog een lange tijd door gaat. Ik zelf heb alle seizoenen ook al gezien en wacht met smart op het vijfde seizoen!


  • Supernatural ~ Dit is een serie over de broers Sam en Dean die opgegroeid zijn als "Hunters". Hun vader is ook een Hunter en op een dag verdwijnt hij. Sam en Dean gaan op zoek naar hem en komen tijdens hun zoektocht meerdere monsters tegen die ze 'bevechten'. Deze serie heeft nu 9 seizoenen en ze zijn ook bezig met het 10e seizoen. Dit is tevens ook het laatste seizoen. Ik vind dit eigenlijk best wel jammer alleen ik zit nog ongeveer in het midden van seizoen 6 dus ik heb nog genoeg om te kijken.


  • Lost ~ Deze serie gaat over de passagiers van het vliegtuig oceanic's 815. Zij zijn neer gestort op een eiland ergens midden in de oceaan. Zij moeten zien te overleven. Deze serie vind ik persoonlijk heel interessant. Dit komt omdat de manier hoe men reageert op het neerstorten en probeert te overleven erg interessant is in mijn ogen. Deze serie heeft zes seizoenen maar is dat is dan ook het einde. 

  • Pretty Little Liars ~ Deze serie gaat over vier vriendinnen die na de vermissing van hun beste vriendin Allison allemaal berichten krijgen van A. Deze serie heeft nu al vijf seizoenen en er komt ook nog een zesde seizoen. Er zijn ook geruchten dat er ook nog een film of nog een seizoen komt en dat de meiden dan al van high school en college af zijn en dat ze eigenlijk hun 'volwassen' leeftijd starten. Ik weet zelf niet wat ik hier van zou moeten vinden want de serie is al best wel uitgerekt. Maar misschien wordt er nog wat toegevoegd waardoor het nog beter wordt.

  • The secret life of the american teenager ~ Niet veel mensen weten van deze serie, in een land buiten Amerika niet in ieder geval. Hij is dan ook al wat ouder. Dit gaat over Amy (gespeelt door Shailene Woodley) die na bandcamp er achter komt dat ze zwanger is. Ze is op dat moment dan nog maar 15. De serie is ook al afgelopen en ik ben nog in seizoen 4 maar ik vind het een hele leuke serie. Het is wel echt een High School serie dus je moet er wel van houden.


Dit waren vijf van mijn favoriete tv-series. Ik heb nog veel meer series die ik kijk maar dit is denk ik toch wel mijn top vijf. 

Tot snel,
Floor

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.