SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Welkom:)



Hee,
Welkom op mijn gloednieuwe blog.


Ik ben Floor, en ben nu ik dit schrijf 16 jaar oud. Ik ben heel erg gek op zingen, series & films kijken, met vrienden afspreken en nog veel meer. Ik zit nu in mijn eerste jaar van de opleiding Communication & Multimedia Design. 

Op mijn blog zal ik artikelen posten over series & films, lifestyle, beauty, fashion, muziek en andere dingen. Ik zal mijn best doen om deze blog bij te houden ook al heb ik het best wel druk met school. En op deze manier laat ik ook een deel van mijn leven zien.

Deze blog is ontstaan door dat ik mijn creativiteit en ideeën wil uiten. En dat ik hier misschien inspiratie uit kan halen voor mijn schoolwerk. 

Als jullie ideeën hebben, iets wat beter kan of gewoon iets wil zeggen, kan je gewoon reageren. Ik ben daar heel erg blij mee en zo weet ik ook wat jullie willen zien en lezen.

Liefs en tot snel,
Floor.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.