SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Holiday season ~ Sinterklaas & Kerst

Sinterklaas is al bijna weer een week in het land wat dus betekent dat de feestdagen er weer aankomen. Hier kijk ik altijd ontzettend naar uit! Ik heb al een tijdje mijn wishlist op de planning staan en nu de Sint en Kerst steeds dichter bij komen dacht ik waarom laat ik mijn wensen nu niet zien.





Ik weet natuurlijk wel dat ik niet alles hiervan zou krijgen, dat zou wel heel erg veel zijn maar dit is eigenlijk meer ter inspiratie en zo kan ik ook meteen mijn ronddwalende ideeën bij elkaar schrapen.

Fujifilm instax mini 8 in het roze.
Foto komt hier vandaan.
Wat ik eigenlijk ook al een langere tijd wil is een fujifilm instax mini 8 camera. Deze wilde ik ook al kopen na mijn verjaardag maar heb dat toen niet gedaan, en daar heb ik nu wel een beetje spijt van dus deze staat bovenaan op mijn wishlist. Welke kleur dat maakt mij eigenlijk niet uit. Alleen de zwarte vind ik niet zo leuk.

13" Laptop sleeve in etnische stijl.


Iets wat een stukje goedkoper is, is een laptop sleeve. Ik neem mijn macbook air 13 inch, elke dag mee naar school en heb daarom ook een goede sleeve nodig zodat hij beschermt blijft in mijn tas. Ik heb er al wel een alleen die vind ik niet heel erg mooi en hij is niet heel erg handig want de rits wil niet goed dicht.

De naked 1, 2&3 palettes van Urban Decay
Foto komt hier vandaan.


Als we dan richting de beauty kant gaan vind ik de naked palettes van Urban Decay heel erg mooi. Ik heb er zelf nog geen maar ik zie ze overal voorbij komen. Ik vind dan de eerste en de derde het mooist. Natuurlijk zijn deze best prijzig en verwacht ik ook niet dat ik ze krijg maar ik mag natuurlijk altijd wel dromen. En ze zijn heel erg slecht te krijgen hier in Nederland.

Oldschool Bags Orignal Schooltas M zwart / wit 


Waar ik ook eigenlijk nog naar op zoek ben is een mooie tas om mee te nemen naar school. Ik heb begin dit jaar een tas gekocht maar die is eigenlijk niet stevig genoeg. Het lange hengels laat de hele tijd los en dat is erg lastig want er zit natuurlijk altijd een laptop in mijn tas en hierdoor ben ik bang dat mijn laptop kapot gaat. Wat voor tas ik dan wil weet ik eigenlijk nog niet. Ik vind het wel belangrijk dat ik hem over mijn schouder kan dragen. Deze tas van Oldschool Bags vind ik ook wel heel erg gaaf.

Dit was dan mijn wishlist voor December met Sinterklaas en Kerst. Dit zijn een paar dingen die ik heel erg leuk vind. Natuurlijk vind ik nog wel meer leuk maar dit zijn mijn meest gewilde dingen.

Ik heb nu 3 weken niets geplaatst vanwege mijn tentamens. Ik had eigenlijk vooruit moeten werken maar dat ben ik helemaal vergeten te doen dus voor de volgende keer: "FLOOR VOORUIT WERKEN!!" 



Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.