SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

A day with me: 5 December (Sinterklaasavond)


Het leek mij wel eens leuk om jullie een hele dag mee te nemen. Ik heb dan deze keer gekozen voor 5 December. Ik was vandaag vrij en ik vond het eigenlijk wel leuk om jullie te laten zien wat ik deed met Sinterklaasavond.


'S ochtends stond ik wat later op omdat ik niet naar school hoefde en ook niets te doen had in de ochtend. Toen ik had ontbeten heb ik mij omgekleed en toen heb toch maar eens mijn bureau/tafel opgeruimd. Ik heb namelijk twee surprises moeten maken en het was nogal een rotzooitje geworden op mijn tafel.
           

Aan de linkerkant kan je zien dat mijn tafel nog niet was opgeruimd en aan de rechterkant zie je mijn opgeruimde tafel.

Nadat ik mijn tafel had opgeruimd ben ik verder aan de slag gegaan met mijn surprise voor mijn zusje. Zij houdt heel erg van paarden en heb dan ook deze surprise voor haar gemaakt. Als cadeau heb ik een roze touwhalster gekocht en de surprise zelf bestaat uit een dienblad met foto's en daar heb ik mos opgelegd en dan heb ik een paar potjes gemaakt met het hoofd en de staart van een paard en daarin zat dan snoep en chocolade.

'S middags heb ik niet heel veel gedaan ik heb de film 'Elf' voor de eerste keer ooit gezien. Ik vond het best een leuke film alleen het is niet mijn favoriete kerst film. En ja Sinterklaas was aan de gang en ik was een kerst film aan het kijken. Een beetje een rare combinatie maar dat maakte mij  niet zo heel veel uit. 


Toen rond 16.00 zijn wij thuis begonnen met gourmetten. Op 5 December (Sinterklaasavond) gaan wij vaak gourmetten. Ik vind dit altijd erg leuk om te doen en het is ook altijd erg gezellig. 

Na het gourmetten hebben we nog even tv gekeken en daarna zijn we begonnen aan de surprises. 



Mijn zusje bracht als eerste haar surprise naar beneden en gaf deze aan mijn vader. Toen was mijn vader aan de beurt en haalde zijn surprise naar beneden. Deze was helemaal ingepakt en hij was voor mij. Als eerste las ik natuurlijk het gedicht. Hierin stonden dingen over mijn nieuwe opleiding, het slagen op de HAVO (wat niemand had verwacht) en over een appeltje voor de dorst. 



Toen ik de surprise uitpakte was het eerste wat ik zag een doos waar een boormachine in had gezeten. Mijn vader vertelde mij dat ik die moest openen, dus ik maakte hem open en vond een appel. Dit was de appel die als logo staat voor 'Apple'. Ik moest best wel lachen toen ik dit zag. Al mijn mobiele apparaten die ik nu dagelijks gebruik zijn van Apple en ik ben er best wel verslaafd aan. 
In mijn surprise zaten een koptelefoon en een USB-stick van 32 GB. Dit waren de dingen die ik juist nodig had en ik ben hier dan ook heel erg blij mee. 

Toen was de rest van de familie aan de beurt. Nadat we klaar waren met de surprises haalde we de wasmand met pakjes naar binnen. Daarin zaten meerdere pakjes voor iedereen. Ik heb dan ook een ketting, twee chocoladeletters en een Fujifilm INSTAX mini 8 instant camera + film gekregen. Hier ben ik dan ook echt heel erg blij mee! 

Ik ben best wel verwend dit jaar met Sinterklaas en ben hier dan ook heel erg dankbaar voor. Ik zal nog een review van de camera in een artikel zetten en deze komt binnenkort dan online.

Ik hoop dat jullie ook een leuke Sinterklaas hebben gehad, en als je het niet viert dan hoop ik dat je nog steeds een leuke dag hebt gehad. En natuurlijk hoop ik dat jullie deze 'A day with me:' leuk vonden. 




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.