SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Introducing: Mijn Monthly Must Read/See (MMS/MMR)

Een nieuw idee voor een artikel dat maandelijks terugkeert. Mijn Monthly Must Read/See. In dit artikel zullen jullie elke maand een aanrader van mij kunnen lezen op het gebied van boeken, films en series. Boeken, series en films zijn dingen die ik naast beauty en fashion ook erg leuk en interessant vind. Dus daarom heb ik deze reeks bedacht.
Vandaag zal ik beginnen met een Mijn Monthly Must See. Mijn Monthly Must See deze maand is de serie Arrow. 


Arrow gaat over een miljardair genaamd Oliver Queen. Oliver keert terug na vijf jaar op een eiland te hebben gezeten. Na zijn terugkomst is hij vastberaden om de stad te ontdoen van al zijn slechte machthebbers. Dit doet hij niet als zichzelf maar als een man met een groene kap op en een boog.

De acteurs die het meest in de serie voorkomen zijn: Stephen Amell, Katie Cassidy, David Ramsey, Susanna Thompson, Willa Holland, Emily Bett Rickards, Colton Haynes en Paul Blackthorne.

Zelf ben ik fan van de show. Ik vind het een goed plot en het blijft spannend. De serie heeft een best lange spanningsboog waardoor het dus steeds interessant blijft en je niet weet wat er gaat gebeuren. Dit is een van de belangrijkste elementen die ik fijn vind in een serie. Zelf vind ik het niet zo fijn als alles zo verschrikkelijk voorspelbaar is, ook al kan dat soms wel leuk zijn. 

Als ik deze serie een cijfer zou moeten geven dan zou het denk ik een 8,5 worden van de 10. Ik ben echt heel erg tevreden over de serie. 

Het eerste seizoen van Arrow is te zien op Netflix. Vanaf 1 Januari kan je het tweede seizoen ook op Netflix vinden. Ook kan je Arrow online vinden of de dvd's kopen in de winkel.

Ik hoop dat jullie mijn eerste Mijn Monthly Must See leuk vonden. Vanaf nu is er dus elke maand een MMMS/MMMR te zien op Elegant Happiness.

Love, 

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.