SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Nieuwe haarkleur.

Ik ben zo'n iemand die heel erg vaak iets anders wil met mijn haar. Mijn haar heb ik dan ook al een paar keer geverfd. Deze week heb ik mijn haar dan ook weer geblondeerd maar niet de kleur die ik eigenlijk heel erg graag wil hebben. Mijn haar is nu een beetje rossig, ook vanwege de rode ondertoon die ik altijd al in mijn haren heb en ook in de familie zit. 



De haarkleur die ik nu dan eigenlijk wil hebben is heel erg blond/grijs met een paarse ondertoon. Dit vind ik heel erg leuk, alleen ik weet niet of ik dat durf en mijn ouders hebben liever niet dat ik mijn haar in die kleur verf. De haarkleur die je hierboven ziet is wat ik eigenlijk heel erg graag wil hebben.

De foto hierboven is wat ik ook wel gaaf vind alleen is dit wel wat paarser dan dat ik in mijn gedachten heb.

De haarstijl hierboven is ook eigenlijk dezelfde stijl als de rest alleen dan met donkere uitgroei. Dit vind ik wel heel erg gaaf. Dit maakt het net weer iets anders en maakt het je kapsel interessant.

Omdat je haar eigenlijk gewoon helemaal blond is kan je iedere kleur toepassen op je haar. Dit is iets wat ik heel erg leuk vind. Ik heb al wel roze plukken in mijn haar gehad maar dan moest dat allemaal wel geblondeerd worden omdat ik van nature donker haar heb. 

Eigenlijk heb ik dus altijd ideeën voor mijn haar. Maar ik vraag mij af of ik deze haarkleur echt aandurf of dat ik het maar hou bij mijn geëxperimenteer met kleine stukjes van mijn haar. Ik hoop dat ik jullie dit interessant vonden. Misschien is het ook wel leuk om een keer een post te maken over welke kleuren mijn haar allemaal al is geweest.

Wat vinden jullie van deze trend? En wat zouden jullie zelf graag willen doen met je haar?





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.