SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Eerste indruk ♡ Cinderella by Essence


Essence komt eens in de zoveel tijd uit met een limited edition. Dit keer is het de Cinderella editie. Zelf ben ik meestal niet fan van de hele limited edition bij Essence. Maar deze keer vond ik minstens één product uit dezelfde categorie juist wel leuk. O en ja, de collectie van Essence lijkt wel een beetje op de cinderella collectie van MAC, alleen nu wat goedkoper en ook minder snel uitverkocht. O en alvast sorry voor de vele foto's.


01. So This Is Love

Toen ik deze blush zag dacht ik meteen aan de late lente en zomer. Zo mooi. En op het moment dat ik de blush swatchte werd ik heel vrolijk. Het pigment van deze blush is super. Op de foto hierboven ben ik lichtjes met mijn vinger over de blush heen gegaan en hij is best wel fel. Gelukkig kan je hem opbouwen dus hij is niet meteen te fel.
                         
01. The Glass Slipper

Wauw. Wat is deze highlighter gaaf. Dit is zo'n mooie subtiele highlighter. Op de foto heb ik het jammergenoeg niet heel erg goed in beeld kunnen brengen maar dat is een kwestie van licht. Als je goed kijkt kan je de subtiele glans wel zien.

01. It's More Than I Hoped For

Mooie zachte kleuren. De kleuren die ik mij dus ook echt voorstel bij "Cinderella". Het pigment hiervan is ook super! De kleuren zijn niet te opvallend. Hierdoor kan je ze dagelijks dragen en dus ook gewoon naar school wat natuurlijk wel fijn is. 

Lichtroze: 01. Sing, Sweet Nightingale
Felroze: 02. So This Is Love

Toen ik deze kleur zag in de winkel stond ik toch eigenlijk wel te kijken. Want als ik aan Cinderella denk, dan denk ik aan lieve zachte kleurtjes en in de verpakking lijkt het zo fel. Maar uiteindelijk op mijn lippen is het een zachte mooie roze kleur. 


Aan deze lipgloss twijfelde ik ook een beetje. Zelf draag ik nauwelijks nude kleuren en daarom wist ik niet of ik dat dus wel leuk zou vinden. Maar net zoals de vorige lipkleur vind ik deze ook super leuk. Hij valt niet zo op en is daarom ook super handig om naar school te dragen. O en ken je de Stay with me lipgloss van Essence nog? Deze ruikt eigenlijk precies hetzelfde en hij voelt ook hetzelfde aan. Dus voor de mensen die ze missen, dit zijn eigenlijk de vervangers. 

paars/bruin: 02. Bibbidi-Bobbidi-Boo
roze: 01. Sing, Sweet Nightingale

Er zijn in totaal vier nagellakjes. Maar deze twee spraken mij het meeste aan. De kleurtjes vind ik ook erg goed bij het thema passen. Wat je hierboven op de foto ziet is maar een laagje nagellak. Maar wat ik niet wist is dat de nagellakjes na het aanbrengen een soort porseleinen matte finish krijgen. Ik had de achterkant niet goed gelezen van de potjes. Maar ik vind het heel erg mooie lakjes en misschien haal ik zelfs wel die andere twee lakjes omdat er nu nog 1+1 gratis is bij het Kruidvat.

Ik heb het geluk dat in mijn dorp de producten van Essence nooit snel uitverkocht zijn omdat het nou eenmaal niet zo druk is. Daarom heb ik dus alles wat ik wilde hebben, kunnen kopen. Ik vind de Cinderella Disney collectie superleuk. De kleuren sluiten goed op elkaar aan en het pigment is ook erg goed. Wel hebben meerdere producten dezelfde naam. Dit vind ik dan weer wat minder maar voor de rest ben ik erg tevreden over deze collectie.







1 opmerking

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.