SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Verandering.

Elegant Happiness ligt al een tijdje plat en hier baal ik natuurlijk van. De reden hiervoor zal ik vandaag dan ook uitleggen.

Elegant Happiness is een blog die ik ben gestart met in mijn achterhoofd veel beauty, lifestyle, etc. En ook dat ik EH voor school zou kunnen gaan gebruiken. Maar ik had nooit gedacht dat ik het uiteindelijk zo druk met school zou krijgen dat ik gewoon geen tijd meer voor deze blog had. 

Het druk hebben met mijn opleiding is vooral begonnen in de laatste een/twee periode(s). Er moesten ineens allemaal grote projecten af en tentamens moesten worden gemaakt. Dit zorgde dus uiteindelijk voor stress. Mensen die mij kennen weten dat ik helemaal niet snel stress heb. Na de laatste paar herkansingen gedaan te hebben vlak voor de vakantie had ik dan eindelijk een beetje rust. Maar dat was niet voor lang.

Toen ik de resultaten van al mijn vakken en herkansingen terugkreeg, bleek uiteindelijk dat ik net op 2 punten na mijn tweede jaar niet heb gehaald van de opleiding Communication & Multimedia. Dit betekende dus dat ik niet verder kon, ik heb nog een gesprek gehad maar uiteindelijk kreeg ik een brief thuis gestuurd met dat ik negatief bindend studie advies kreeg voor de opleiding CMD. Ik moest dus een nieuwe opleiding gaan zoeken.


Ik heb letterlijk binnen 3 dagen een nieuwe opleiding moeten zoeken om zo alles te kunnen regelen nog voor dat ik op vakantie ging. Na drie dagen met opleiding brochures doorspitten, informatie vragen en websites bekijken heb ik mij ingeschreven voor de internationale opleiding European Studies. 


Daarna ben ik twee weken op vakantie geweest naar Spanje, dit waren de enige twee weken waarin ik echt voelde dat ik vakantie had. En toen ik thuis kwam moest ik weer verder met een test en een talenformulier. En uiteindelijk ben ik toegelaten op de opleiding. Dus ik heb het verschrikkelijk druk gehad met school tijdens de vakantie en ik moest ook nog werken.

En nu ik ben begonnen met een nieuwe opleiding heb ik weer super veel zin om verder te gaan met mijn blog. Maar er gaan wel nieuwe dingen gebeuren.

In de aankomende week zal er nog geen artikel online komen te staan in verband met mijn tentamenweek. Ik zal mijn best doen om volgende week weer te gaan posten.

Er gaat dus verandering komen en nog niet alles is af maar ik wil wel verder. Ik ben namelijk nog bezig met het uitzoeken van allerlei dingen zoals misschien wel een nieuwe naam en de onderwerpen voor mijn blog.

Hopelijk tot volgende week,
Floor

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.