SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

NEW ♡ Zebra Trends Natural Bag Vilt


Vandaag wil ik jullie graag mijn nieuwe tas laten zien. Het wordt nu steeds mooier weer en ik zocht eigenlijk naar een leuke tas die makkelijk mee te nemen is en ook groot en stevig genoeg is om mijn laptop en boeken mee naar school te kunnen nemen. Maar ook eentje die als bijvoorbeeld een strandtas zou kunnen fungeren. Daarom heb ik ook gekozen voor een tas met een lekkere zomers kleurtje. Het merk Zebra Trends had ik al een tijdje op ogen en besloot een van hun tassen te bestellen. 
Het merk Zebra Trends ben ik tegengekomen door mijn zusje. Zij heeft ook een tas van hun maar dan in een andere stijl. Zij is er erg tevreden over en hij houdt ook al haar boeken en mappen die ze meeneemt naar school, hierdoor ging ik overstag. Dus ik besloot de tas te bestellen en hij kwam na binnen twee dagen aan. Het model waarvoor ik gekozen heb is de Zebra Trends Natural Bag Vilt.




Zoals je kan zien heeft hij een lekkere felle gele kleur. (Ik begin geel een steeds leukere kleur te vinden).  Ook is hij van vilt. Dit vind ik erg leuk omdat niet veel mensen een compleet vilten tas hebben die ook nog eens zo stevig is. De hengsels zijn van bruin nep leer. Ik heb gekozen voor de tas met deze hengsels omdat ik ervaring heb met nepleren hengsels die van binnen een soort stof iets hebben en die gaan heel erg 'uitlubberen' als de tas zwaar wordt. En dat vind ik zonde, dus daarom de keuze voor deze hengsels. 


De tas lijkt op het eerste gezicht niet zo groot maar dat is hij zeker wel. Er past (gelukkig) erg veel in. Op de foto kan je zien dat er al best wel wat boekjes etc in zitten. Maar achter mijn macbook passen nog aardig wat spullen. Dus er past in ieder geval genoeg in. Er zit een klein vakje in de tas. Dit is het vakje voor je telefoon, die ik daar overigens nooit voor gebruik. Dat vakje gebruik ik nu voor kleine dingen die ik niet onder in mijn tas wil hebben rondzwerven, zoals mijn lipstick en oplader voor mijn telefoon. 


Ik ben er erg blij mee. Waar ik ook van te voren rekening mee heb gehouden is de kreuken die je snel in vilt krijgt. Er zijn er al een paar verschenen maar daar kan ik helaas maar weinig aan doen. En ik vind het niet zo erg want ze vallen eigenlijk helemaal niet zo veel op. Ook is het meer een teken van het gebruiken van de tas en dat vind ik ook zeker niet erg want ik heb hem gekocht om te gebruiken. 

Ik ben hem dan ook meteen gaan gebruiken en ook al is mijn tas erg zwaar doen de leren hengsels geen pijn. Erg fijn dus. Ik weet zeker dat ik deze nog vaak ga gebruiken.

Wat vinden jullie van deze tas? En waar zouden jullie hem voor willen gebruiken?




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.