SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Elegant Happiness 2.0


Elegant Happiness is al jaren mijn blog waar ik altijd mijn ideeën op kwijt kan. Maar ik had het eigenlijk altijd te druk om hier echt mee aan de slag te gaan en alles helemaal neer te zetten zoals ik dat wilde. Maar dat is nu veranderd. 

Elegant Happiness is echt mijn outlet waar ik alle richtingen mee op kan. En dat wil ik nu ook gaan doen. Maar ik wil niet alleen maar mijn meningen geven over bepaalde dingen maar ik wil ook leuke nieuwe finds delen met jullie en bijvoorbeeld ook leuke pagina's uit mijn bullet journal of die van een ander die mij inspiratie geven en dus jullie misschien ook inspiratie kunnen geven. 

Maar je kan ook artikelen over boeken, series en films verwachten. Ik wil nu echt focussen op wat mijn interesses zijn en niet op wat ik denk dat iedereen leuk vind. Hierbij hoop ik dus ook wekelijks te kunnen updaten en het bloggen weer met plezier lang vol kan houden. 

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.